Инструктор: Ацо Ѓорѓиевски
- Истражување на пазрот
- Утврдување на пазарни потенцијали и сегментација на пазарот
- Маркетинг микс и стратегии (цени, производи/услуги, дистрибуција и промоција)
- Модерната продажба и маркетинг денес
- Важноста на продажбата и маркетингот и како се меѓусебно поврзани.
- Работење во силоси (како негативна појава)
- Како да се надмине работењето во силоси и како да се воспостави синергија и мост за успех.
- Кои се ТОП 10 вештини на секој успешен професионалец во продажбата.
- Trade marketing – B2B marketing
- Фанел менаџмент – како алатка за зголемена ефикасност
- Продажба и маркетинг во кризни времиња
- Category & Chanel пристап како модел за поголем успех.
- Поставување и сетирање на SMART KPIs
- Продажба на интернационални пазари (сегментација, извозен маркетинг, предности, стратегија и портфолио за настап на друг пазар)
- Ценовна стратегија
- Е-бизнис – современи канали на продажба