Модул 5: Продажба и маркетинг

Инструктор: Ацо Ѓорѓиевски

  1. Истражување на пазрот
  2. Утврдување на пазарни потенцијали и сегментација на пазарот
  3. Маркетинг микс и стратегии (цени, производи/услуги, дистрибуција и промоција)
  4. Модерната продажба и маркетинг денес
  5. Важноста на продажбата и маркетингот и како се меѓусебно поврзани.
  6. Работење во силоси (како негативна појава)
  7. Како да се надмине работењето во силоси и како да се воспостави синергија и мост за успех.
  8. Кои се ТОП 10 вештини на секој успешен професионалец во продажбата.
  9. Trade marketing – B2B marketing
  10. Фанел менаџмент – како алатка за зголемена ефикасност
  11. Продажба и маркетинг во кризни времиња
  12. Category & Chanel пристап како модел за поголем успех.
  13. Поставување и сетирање на SMART KPIs
  14. Продажба на интернационални пазари (сегментација, извозен маркетинг, предности, стратегија и портфолио за настап на друг пазар)
  15. Ценовна стратегија
  16. Е-бизнис – современи канали на продажба