Инструктор: Ацо Ѓорѓиевски
Маркетинг
- Истражување на пазарот
- Утврдување на пазарни потенцијали и сегментација на пазарот;
- Маркетинг микс и стратегии;
- Модерниот маркетинг и продажба денес;
- Важноста на маркетингот и продажбата и како се меѓусебно поврзани;
- Trade marketing – B2B marketing
- Работење во силоси
- Како да се надмине работењето во силоси и како да се воспостави мост за синергија и успех.
Продажба
- Кои се ТОП 10 вештини на секој успешен професионалец во продажбата;
- Продажба и маркетинг во кризни времиња;
- Фанел менаџмент – како алатка за зголемена ефикасност;
- Category & Chanel пристап како модел за поголем успех;
- Поставување и сетирање на SMART KPI`s;
- Продажба на интернационални пазари (сегментација; извозен маркетинг; предности;стратегија и портфолио за настапна друг пазар);
- Ценовна стратегија;
- Е-бизнис – современи канали на продажба.