Модул 4: Маркетинг и продажба

Инструктор: Ацо Ѓорѓиевски

Маркетинг

  • Истражување на пазарот
  • Утврдување на пазарни потенцијали и сегментација на пазарот;
  • Маркетинг микс и стратегии;
  • Модерниот маркетинг и продажба денес;
  • Важноста на маркетингот и продажбата и како се меѓусебно поврзани;
  • Trade marketing – B2B marketing
  • Работење во силоси
  • Како да се надмине работењето во силоси и како да се воспостави мост за синергија и успех.

Продажба

  • Кои се ТОП 10 вештини на секој успешен професионалец во продажбата;
  • Продажба и маркетинг во кризни времиња;
  • Фанел менаџмент – како алатка за зголемена ефикасност;
  • Category & Chanel пристап како модел за поголем успех;
  • Поставување и сетирање на SMART KPI`s;
  • Продажба на интернационални пазари (сегментација; извозен маркетинг; предности;стратегија и портфолио за настапна друг пазар);
  • Ценовна стратегија;
  • Е-бизнис – современи канали на продажба.